Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Lagt i glömska

Publicerad 2012-01-29 15:01:55 i Allmänt,

Det händer mycekt just nu vilket medför en viss minnesförlust. Var mina skor är, mitt skärp är borta, boka tågbiljett hem till Linköping, hundens mat, plattorna på spisen, ja listan kan göras lång men...

...det värsta jag har glömt genom min egen livstid (än så länge) upptäckte jag för ett par dagar sen. Märk min förvåning när jag går in för att betala räkningar och upptäcker att jag inte har fått CSN denna månaden. Jag tännker lugnt att det är ingen fara, jag har bara inte skickat in studieförsäkran så det är lätt fixat. Märk min större förvåning när jag upptäckar att jag faktiskt har GLÖMT att söka CSN för vårterminen. SÅ OTROLIGT KLANTIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela