Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Mörbultad!

Publicerad 2012-01-05 09:41:43 i Allmänt,

Red för första gång igår på nästan en månad, halvt förkyld och trött efter all julmat. Idag är inte kroppen rolig, känns som om jag blivit överkörd av en ångvält som vänt och kört över mig ett par gånger till... Men j****r vad kul det var!

Mest förvånad är jag att trots mitt otränade tillstånd, snuviga näsa, rossliga hals sitter ridningen som i benmärgen, den finns där och väntar tills den dag jag köper en egen häst (om 3,5 år)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela