Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

NO movies, life would SUCK

Publicerad 2012-01-08 22:59:16 i Allmänt,

Det finns många saker här i livet som jag gillar: min hund, hästar, läsa böcker, måla, skapa, träffa vänner, titta på film men framför allt gå på bio :) Under helgen har jag sett två bra filmer:

  1. The girl with the dragoon tattoo (bra, spännande, nervkittlande)
  2. New Yera´s Eve (romantisk, sorglig men alldeles underbar)

Två filmer som jag rekomenderar absolut! Kan dessutom meddela att jag efter att ha sett The girl with the dragoon tattoo även såg den svenska Mellenium-trologin. Båda versionen är värda att se, de har lika många likheter som olikheter och jag kan inte bestämma vilken Lisbeth Salander jag gillar bäst...

 

En sak till: JAG ÄLSKAR ATT TITTA PÅ FILM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela