Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

SOS

Publicerad 2012-01-30 18:20:52 i Allmänt,

Jag har alltid koll på var nödutgångar är, vad brandsläckarna finns, var nödhammaren i bussar och tåg sitter, hur jag kan ta mig ut OM något händer. För att veta detta sitter jag och tänker på vad som kan hända, hur det kan gå till och hur jag kan rädda  mig själv och hjälpa andra. Ni tänker säkert "Vad hon tror hon är så duktig och tror att när det verkligen gäller kommer vara den som räddar dagen!"

Men om man inte ens kan simulera i huvudet olika händelser hur ska man kunna veta hur man ska agera NÄR det verkligen gäller, för någon gång kommer det ske. Jag är så förberedd, är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela