Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Mor och dotter

Publicerad 2012-06-06 09:56:05 i Allmänt,

"Du förstår inte den mänskliga naturen, innan du vet varför ett barn på en karusell vinkar åt sin mor varje gång den går runt - och varför hennes mor alltid vinkar tillbaka." William Tammeus

"Vuxna förstår aldrig något själva, och det är tröttsamt för barn att alltid och för evigt behöva förklara saker åt dem." Antoine de Saint-Exupery

"Min mor ringer varje dag för att fråga: "Försökte du just nå mig?" När jag svarar: "Nej", tillägger hon: "Så, om du inte har för bråttom, ring mig medan jag fortfarande är vid liv," och lägger på." Erma Bombeck

"En mor är inte en person att luta sig mot, utan en person som gör det onödigt att luta." Dorothy Canfield Fisher

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela