Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

1 klar, 365 kvar...

Publicerad 2012-03-01 21:52:35 i Allmänt,

GYMTID!

Två vilsna själars första tripp i Medleys Gym som inte skulle överlevt om det inte varit en otroligt snäll och trevlig man som guidade oss rätt. Första steget, lite försiktigt överblickande, möttes av ett rum fullt med maskiner och svettiga människor som andfått kämpar för att motionera. Strax var vi några av dessa stackars satar.

Att springa på ett rullande band, bli svettig och trött samtidigt som man tittar på en stor plattskärm som visar Biggest Loser var kanske inte vad man önska befinna sig men vad gör man inte för att må bra (läs Beach 2012). När man sedan ska sitta i diverse avancerade maskiner och lyfta tyngder för att göra någon form av styrketräning, där andra svettiga andfådda satar suttit före mig var kanske inte någon hit, men som sagt vad gör man inte...

Nu ska jag sätta mig i soffan, äta mat och slappa resten av kvällen för att imorgon SKIPPA GYMMET och träffa tjejerna för god mat och fredagsmys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela