Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Hjärtevän

Publicerad 2012-03-28 19:46:27 i Allmänt,

Det finns ingen jag bryr mig mer om än min hund. För mig är hon halva mitt liv och utan henne skulle allt vara tyst och tomt. När hon (som för henne är udda beteende) står och "sparkar" lite med ett bakben tycker jag det ser konstigt ut. För att sedan bekräftas när jag börjar trycka och klämma på benen märker en aningen annorlunda reaktion på det ena bakbenet. Efter letande och klämmande ser jag en liten svullnad på baksidan av benet, precis ovanför trampdynan. Paniken växer i bröstet och egentligen vill jag ringa och jaga veterinär på en gång men det skulle inte behöva vara något allvarligt, bara något efter skogspromenaden tidigare idag eller trampat på en sten som var lite vass. Men utan något sår eller liknande växer oron och jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade henne... Tänk om det är allvarligt!

Är det oförändrat imon ringer jag djurdoktorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela