Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Bondepraktika

Publicerad 2012-11-18 15:56:15 i Allmänt,

Idag är det den 18 november och enligt bondepraktikan är detta ett oturligt datum (av flera) att gifta sig på eller vara på resande fot. Ja, jag ska ju inte gifta mig precis men däremot begav jag mig in till stan, eller som man skulle kunna säga att jag begav mig ut på en resa.

Jag är inte särskilt vidskeplig av mig och tänkte vad kan hända! Jag fick bita mig i tungan när vi närmar oss stan och busschauffören meddelar att vi inte kan åka via Stora Torget då det skett en vattenläcka som orsakat en enorm översvämning. Nu är jag lite mer vidskeplig och funderar på att läsa hela Bondepraktika på ca 150 sidor, kan vara bra att veta de andra oturliga datumen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela