Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Födelsedag

Publicerad 2012-10-19 19:31:00 i

Vi är ett tjejgäng som firar varandras födelsedagar med att hitta på roliga saker som vi då bjuder födelsedagsbarnet på, denna gången var det Malins tur.

Vi kom på den otroligt trevliga och totalt skräckinjagande idén att gå på spökvandring på Ekenäs slott. Nej, det är inget vi hittar på själva utan som varje höst anordnas där. Jag tänkte inte på hur denna spökvandring skulle gå till utan snarare vad kul Malin skulle tycka det var. Tanken slog mig inte förrän vi kom fram till slottet som vi knappt såg siluetten av för ALLT var mörkt. Det var då jag insåg att det kommer vara ungefär som att gå i spökhuset på Liseberg...

Jag tror jag gjorde större delar av sällskapet döva för jag vet inte hur många gånger jag skrek. Men jag klarade det! Första och sista gången för mig men för lite mer våghalsade personer (som Malin) är det säkert väldigt underhållande...

 

Malin och Maria innan vi går in i slottet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela