Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Nytt liv

Publicerad 2012-10-11 13:15:04 i Allmänt,

Som många andra talar man om att förändra sitt liv. Mitt första steg var efter nyår där mina nyårslöften var att äta bättre och träna mer. Något jag har försökt hålla hela våren och sommaren med blandad resultat. Oftast är det svårt att förändra sitt liv, framför allt när det känns som om någon dragit unda marken under dina fötter. Men man hittar tillbaka och nu har jag tagit itu med mina mål på allvar.
 
I början av december är mitt mål att kunna springa 5 km, farten spelar ingen roll men jag ska orka springa 5 km i sträck utan paus. Eftersom jag vill ha en större "morot" och är ganska vad ska man säga, gillar saker, så blir min belöning efter detta att fixa mina naglar :D Något jag velat göra länge men som nu får en större betydelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela