Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Välkommen hem!

Publicerad 2012-10-26 23:03:22 i

Många undrar nog hur mycket deras föräldrar älskar sina barn men jag undrar inte längre, jag vet...

Ända sedan jag flyttade hemifrån för tre år sedan blir det alltid ett lika "kallt" välkomnande när jag kommer hem, dvs mitt rum är en frysbox (nu får ni tänka bort sommaren) med ett element som är avstängt för att spara elräkningar och ett inte särskilt tjockt täcke. Täcket gör inget men jag har bett dem att de kanske skulle kunna sätta på elementet en dag innan jag kommer hem. Men ett stort misslyckande från min sida.

Så här ligger jag i ett rum med minusgrader utomhus, ett element som inte går att sätta på, två tunna täcke, en filt och strumpor på fötterna. Ni som känner mig personligen vet att jag inte fryser i första taget...

Men jag älskar mina föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela