Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Varning!

Publicerad 2012-09-06 20:14:00 i Allmänt,

När jag tvättar är det alltid något som saknas när jag ska lägga in den rena torra tvätten. Jag saknar alltid en svart strumpa, eller så har jag en svart strumpa för mycket så det är någon annan som saknar en svart strumpa...?

Jag har i alla fall alltid en ensam svart strumpa över som hamnar ensam i garderoben till nästa gång jag tvättar för då får den sällskap av nästa ensamma strumpa. Enligt detta mönster skulle man tro att jag har väldigt många svarta strumpor ifall det nu vore så att det är någon annans strumpa som kommer med upp men jag tror det snarare är så att tvättmaskinen eller torktumlaren käkar en av mina strumpor i avgift varje gång för det börjar bli lite ont om strumpor i garderoben.

Så ett tips: Akta er för tvättstugan nr2! Där försvinner alltid en strumpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela