Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Allas vår Scott

Publicerad 2013-04-22 10:32:00 i Allmänt,

Ibalnd händer det faktiskt att jag inte har så mycket på hjärtat/hjärnan men så kanske jag stöter på något roligt, är med om något roligt eller bara får en snilleblixt. Nu stötte jag på något roligt, polisen Scott. Han gör inlägg på Polisen i Växjö/Alversta fb-sida och jag gillar att läsa hans inlägg. Det som är ännu roligare är att läsa en del frågor och kommentarer.
 
"Fråga: Använder polisen kängurur i Australien
Svar: ja, lika mycket som vi använder isbjörnar i Sverige."

Dumma frågor får dumma svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela