Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Åter dags för tentaångest...

Publicerad 2013-02-21 16:44:00 i

Det är inte ofta jag kommer säga detta men jag hoppas nästan ytterpyttelitegrann att jag ska kugga...


Men bara lite för känslan under tentan var att jag kan inte detta tillräckligt bra. Och det är det enda våra föreläsare tjatat om så för att kunna göra dem nöjda och jag vet inte vad hoppas jag som sagt att de kuggar mig så jag får göra om och lära mig allt bättre. Bättre så att jag verkligen blir den svensklärare jag drömmer och kämpar för att bli.


Så om mina lärare ser detta, snälla kugga mig. Jag ber er gör skolvärlden en tjänst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela