Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Extrema fynd

Publicerad 2013-02-01 21:01:46 i Allmänt,

Ni vet när man hör talas om människor som gjort fynd för att sedan bli rika på fyndet? Ofta tänker man på guld och ädelstenar, eller varför inte en riktigt gammal bil eller något annat antikt som är värt hur mycket som helst. Men jag tror inte ni har hört talas om att man kan bli rik på att hitta valspya. Valspya är tydligen otroligt eftertraktad inom parymindustrin, så pass eftertraktad att man kan bli miljonär.
 
Det kommer i alla fall Ken Wilman (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16163948.ab) bli så om jag någon gång vill hitta något som kan göra mig rik så är det valspya. För hur många kan skryta med att de har tjänat pengar på spya, inte många det kan jag lova!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela