Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Vårkänslor

Publicerad 2013-02-03 16:32:04 i Allmänt,

Efter en något deppig helg med en förkylning som inte riktigt vill följa vanliga mönster och mat som är vad gäller det mesta är helt smaklös, kan jag ändå konstatera att vårkänslorna har börjat frodas i mig. Efter en deppig helg som ändå varit full av mer sol än på flera månader börjar det värka i kroppen av bara tanken på vårens ankomst.
 
Ni vet den där känslan av värme på din kind av solens lena strålar eller doften av när jorden sakta men säkert blir synlig igen eller fåglarna som kvittrar högre och högre tills det enda man känner är solens värme och doften av vår i luften!
 
Så med tankar på våren kommer jag överleva ännu ett par månader för ännu är vi bara i början av februari...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela