Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Bubblan i Frankrike

Publicerad 2013-01-22 23:45:27 i Allmänt,

Jag vet inte hur det började för er men för mig började det så här : http://youtu.be/RvnkAtWcKYg
 
Enda kanal till omvärlden förutom internet var musikkanaler på Tv och då på franska, mest med fransk musik men händelsevis annat amerikanska, tyskt... mm. En dag visades en bra musikvideo med ett bra band som tydligen skrivit låten till en film. Intressant, ladda hem filmen och den visade sig handla om en flicka som blir kär i en vampyrpojke. Väldigt bra film som baserades på en bok, givertvis måste nu boken inhandlas och läsas i tråkighetens mest stillsamma hörn. Förvåningen och lyckan blev stor när det visade sig finnas fler böcker.
 
Förvåningen blev ännu större när semestern över jul och nyår visade HUR KÄND filmen/böckerna faktiskt var. Oj Oj!!! En hysteri utan dess like med skrikande tonårsflickor, papparazzi, kärlekshistorier och Gud vet vad. Att hitta Robert Pattisson i en folkmassa bestående av fans skulle vara som att leta efter en nål i en höstack. Som sagt en hysteri utan dess like. Så efter att ha inhandlat den sista boken i serien omkring påsk (vid mitt sista hembesök i Sverige innan hemresan) åkte jag tillbaka till min bubbla i Frankrike där allt började med en musikvideo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela